8 Ağustos 2012 Çarşamba

Pazar Macerası..

Öğlen iş arasında servis ile Çarşamba Pazarı'na gitmeye karar verdim.  Esasen çok büyük bir kalabalık yoktu.


Tezgahlarda bol t shirt'ler... vardı.. Ben kendime göre birşey göremedim. Nedense hep aynı şey oluyor...


insanları fazla rahatsız etmeden kareler almaya çalıştım,



Ne kadar çok ayakkabı asılı ilginç bir görüntü oluşmuş, ama tezgahlar boş görünüyordu, sanırım ilerleyen saatlerde çoğalacaktı, ya da bugün böyle, çoğu zaman boş bir kalabalık da olabiliyor. Çoğu insan iki t-shirt bakamadan söylene söylene kalabalıktan yakınıp dönüyor, ben iyi günümdeydim anlaşılan...


   Bu tezgah da hoş sayılacak şeyler vardı.. Ancak fiyatlar mağaza fiyatlarından farklı değildi gerçekten. Zaten bizim pazarlarımızda öyle fazla ve büyük indirimler beklememek lazım, alıştık, o yüzden adı var diye gidiyoruz Çarpa'ya; yani Çarşamba Pazarı'na; pazar maceram uzun sürmüyor çünkü servis'i kaçırmadan işe dönmem gerekiyor. Kısacası gezmek için sadece 35 dakikam oluyor genelde...oldukça hızlı geçiyorum tüm tezgahların önünden, bugün şanslıydım ki tezgahlarda fazla kalabalık yoktu, rahat gezdim. "Ne aldın?"; derseniz. Hiçbirşey bulamadan geri geldim. Olsun, hava değişikliği iyi geldi... arada gerekiyor böyle. Pazar ortamlarını her zaman sevmişimdir. Birşey bulup beğenip alsam da, alamasam da, o havayı koklamak bile bazen bana iyi geliyor.  

7 yorum:

  1. Böylece Eskişehir' in Çarşamba pazarını sayenizde gezmiş koklamış olduk!

    Dünyadaki tüm pazarlar gibi; hepsi birbirine benzer tezgahların ama hepsinin ruhu farklı farklıdır!
    Pazarlar kuruldukları çevrenin ruhunu yansıtır aslında. Oralıların hayata bakışı, yaşam biçimi, beğenileri ve gelir düzeyleri yazılıdır her tezgahın bir yerlerinde!Değişik gibi görünen fiyat etiketleri ve satıcıların teni saç göz rengidir aslında.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. pazarları ben de çok seviyorum, ramazan da çok sakin ama burada da öyle. Bu arada canım satış bloğumda çekiliş var, katılmanı isterim... :)

    YanıtlaSil
  3. kumaşçılarada bi uğrasaydınız...:))

    YanıtlaSil
  4. Nurdan Hanım, çok güzel yazmışsınız, haklısınız:)..

    Swotpisces; hımm hemen bir bakalım:)..

    Huzur Moda; Kumaş hadisesi burada diğer blogger'ların anlattıklarından çok farklı, ucuz bulmak bir yana düzgün bulmak mucize; öte yandan 50cm'lik kumaşları bile 1 liraya satıyorlar, hem de özürlü, onlarla bir şey yapmak cidden mucize gibi birşey. Çok nadir güzel parçalar geliyormuş, bana çok denk gelmiyor, 35 dakikalık zaman kalıyor birşeylar aramak için servisten inince, o arada fazla birşey göremeden geri dönmek zorunda kalıyorum işime:).

    YanıtlaSil
  5. bende pazar gezemyi çok severim canım kendimi kaybederim pazarda:))bakırköyde c.tesi pazarı var bende ona giderim ara sıra ..bazen bişier alırım bazen elim boş çıkarım..heryerde hep aynı şeyler olunca pek bişey alasım gelmez..

    YanıtlaSil
  6. Canım öncelikle blog harika olmuş tebrik ederim büyük emek ve özveri harcadığın belli oluyor. Çarpaya gitmeyeli uzun zaman oldu güzel kareler yakalamışsın gidip gezesim ve alışveriş yapasım geldi. Sevil hanım'ın dediği gibi daha önce İstanbul'da yaşamış biri olarak Bakırköy pazarını çok beğenir gezerdim İstanbul'a geldiğinde gitmek istemiştik ama olmadı neyse en kısa zamanda birlilte çarpa yaparız. Şimdilik öpüyorum ve yaratıcı çalışmalarını zevkle takip ettiğimi bilmeni istiyorum. Sevgiler:)
    Hanife Kamar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife'cim çok teşekkürler canım, seninle bir türlü gidemediğim Bakırköy pazarı.. evet hatırladım. Ama bizi çok güzel ağırlamıştın, sanırım ondan dışarı çıkamasak da çok güzel vakit geçirmiştim. Hmm hatırladım o günleri:)... Gerçekten evinin manzarası da çok tatlıydı.. Benden de sevgiler canım..

      Sil