17 Aralık 2012 Pazartesi

Şans Melekleri Yanımda:)






   Ayşım Okudan ' ın kitabı; Ayışığı Kedisi ile ilgili duyurumu burada yayınlamıştım ve diğer blogger arkadaşları da çekilişe davet etmiştim. Gerçekten kazanabileceğim aklımın ucundan geçmedi. Genelde pek şanslı görmem kendimi nedense.?.. İnsanoğlu bazen gerçekten şanslı olduğunu geç farkedebiliyor!
Sanırım ben de onlardan biriyim. Neyse uzun sözün kısası; şans meleklerim yanımdaymış meğer:)! Ben kazanmışım. Değerli blogger arkadaşımız, yani yazar tarafından gelen incelikli notla haberdar oldum  kazandığımdan, çok da keyifli bir çekiliş olmuş:)) Çekiliş postunu ve eğlenceli çekiliş videosunu buradan izleyebilirsiniz.

Bu kitabı neden kazandığımı hissediyorum aslında, burada  Fındıklarım artık yok yazımda bahsettiğim, fındıklarımdan haber gibi geldi bana, bir selam gibi ya da "İyiyiz biz sen meraklanma!" der gibi geldi:) Belki de öyle olduğunu umduğumdandır.  Yeniden teşekkürlerimi ve sevgilerimi sunuyorum
KE(N)DİLERİNE!:).

12 yorum:

  1. eylül harikalar diyarında!: Eylül'cüğüm, sen de hayvanları çok sevdiğin için, sevindiğine eminim:). Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  2. Süper süper.
    Hem Ayşım hanımın yüreğine sağlık hem de o kitap gideileceği en sıcak kalplerden birine gitmiş; hafta gayet güzel açılışlar yaptı vallahi :D
    Tebrik ederim Handan hanımcım; dilerim hayatınız hep böyle güzel kazançlara açık olsun.
    Size açılışı kadar güzel devam edecek bir hafta dilerim.
    Kocaman sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Kanber; Nurdan Hanım'cığım, Nursun hanımın yaptığı tatlı Melekler gelip benim etrafımımı mı sardı dersiniz?:) Çok mutlu oldum ben de...
      Bu arada o ne kadar güzel bir dilek öyle "Amin" diyorum:) dolu dolu kazançlar olsun, en önemlisi de insan kazanmak şüphesiz, İnşallah aynı dilekler benden de herkese:).

      Sil
  3. Ne kadar zarifsiniz. Beni çok duygulandırdınız ve mutlu ettiniz, teşekkür ediyorum.
    Minik kedilerinizin başına geleni okudum ve vicdansız insanları Rabbim'e havale ettim. Merhametten, vicdandan nasibini almamış insancıklar için inanın çok üzülüyorum, yazık onlara. İnşallah minik yavrular bir şekilde sevilecek ellere kavuşmuşlardır.
    Şansınız her daim açık ve bol olsun.
    Duyarlı ve güzel yüreğinize sevgilerimle ^-^
    not: nasipse yarın paketinizi kargoya vereceğim... sizi de bilgilendiririm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyan; Ayşım Hanım, duyarlılıklar artarsa hepimiz için daha yaşanır bir dünya olacak şüphesiz, yeniden teşekkürler, Sevgiler:).

      Sil
  4. Tebrik ederim Handan hanım o melekler hep yanınızda olsun.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Bahar; çok teşekkür ederim.

    Mehtap Kaya; Mehtap Hanım; "Amin!" herkesin hep yanında olsun:).

    YanıtlaSil
  6. Canım tebrikler ne güzel bir hediye doğrusu kitabı merak ettim şansın hep bol olsun.
    Hanife

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife'ciğim, çok teşekkürler, gerçekten sıcacık bir şiir kitabı;)..

      Sil