22 Şubat 2013 Cuma

İkinci Blogger Buluşmamız...

   Bu buluşmalar çok hoşuma gidiyor, geçen seferki ilk buluşmamızda NOWACRAFT, Melislicious ve bendeniz birlikteydik,  fotoğrafımız olsun istememiştik. Bu kez yine Melislicious (Melis), nurryl (Nur) ve ben bir araya geldik. Bizi merak edenler için bu kez paylaşalım dedik, her zaman yüzlerimizi göstermesek de buluşmadan kareler bekleyen arkadaşlar oluyor haklı olarak, geçen seferki buluşma için de söylenmişti bu .. Dünkü hem buluşmamız hem öğlen kahvaltımızdan kareler... Zaman su gibi akıp geçti gerçekten, sonra Melis'in vakti olduğundan onu kapıp iş yerime, çalıştığım dergiye getirdim.   Başka bir zamanda belki daha da kalabalık oluruz diye düşünerek vedalaştık... Arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum gerçekten kendi adıma, çok güzel bir gün geçirdim..:)
 
 


 
 (Soldan sağa) Nur, Melis ve ben..
 
 
 
Melis'ciğim odama geldi ve sağolsun benim blogun yerleşimine bir el attı (aşağıdaki kare). Çok ama çok teşekkürler Melis.. 


 
 
 
 
 
Herkese Sevgiler.. 
 

63 yorum:

  1. Ne iyi yapmışsınız hepinizde çok güzel gözüküyorsunuz bere de çok hoş..

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlısınız,beren de çok güzel:)Bu şekilde buluşmanız ne kadar güzel:)İnsan o kadar şeyi paylaştığı,'öptüm','sarıldım'falan dediği insanları gerçek hayatta merak ediyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tubanne; çok teşekkürler gerçekten buluşmalar çok hoş geçiyor, sarıldım öptüm uzaktan söylemek güzel, yakından zaman su gibi geçti gerçekten. Sevgiler.

      Sil
  3. Harikasiniz! Ben de orda olmayi coook isterdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shelby; Seher'ciğim seni anmadığımızı mı sandın;)? ismin aramızda konuşuldu, kulakların çınlamadı mıı:) biz de senin de olmanı çok isterdik burada, inşallah birlikte olacağımız başka zamanlara diyorum, çook öptüm canım. Sevgiler..

      Sil
  4. Tubam haklı arada tanışmak lazım :) Dostluk arkadaşlık satırlarda kalmasın :) gülücükler yüzlere konsun sahici olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarın Dünyası; evet çok haklısınız konuşulacak ne çok şey buluyor insan:)) kesinlikle..

      Sil
  5. maaşallah hepiniz de çok tatlısınız..handancım sen saçını mı boyadın ben seni kumral zannediyordum..Allah ım melise söyle resmen aşık oldum ona :)çok tatlı bi kız ya..bu arada hepiniz şıkır şıkırsınız maaşallah..Allah nazarlardan saklasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceyda Çiçek; Ceydacığım güzel sözlerine teşekkürler. Hayır tatlım ben 6 ayda bir boyuyorum saçlarımı gerçek saç rengimde böyle. Yaş 38 ama fazla boyamak istemiyorum yılda 2 kez yeterli oluyor şimdilik.. Kesinlikle dün söyledim güzel sözlerini zaten, okur sanırım yorumları teşekkürler güzel sözlerine..

      Sil
    2. Ceydacım gördüm selamını, çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni:)))
      sevgiler

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. eylül harikalar diyarında!; çok teşekkürler Eylül:).

      Sil
  7. canım çok ttalıısn...
    çok güzel bir buluşma olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gurme Şirine; çok teşekkürler:), güzel bir gündü..

      Sil
  8. Ben tekrar tekrar görüşmek dileğiyle diyorum canım çok mutlu oldum sizleri tanıdığıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nuryyl; sevgili Nur, dileklerimiz karşılıklı tatlım, ben de çok mutlu oldum seni tanıdğıma, en kısa sürede yeniden bir araya gelmek dileğiyle:)

      Sil
  9. Eskişehir'in güzel kızlarına selam olsun İzmir'den! Bir de İzmirli kızlar güzel olur derler bakar mısınız siz şu afetlere!
    Çook tatlısınız siz ,Allah nazardan saklasın hele sen ! Öper severim ben seni!!! Bereni de çok yakıştırdım bilesin.

    Maşallah maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. colette; çok değerli Nilgün Ablacığım, ne kadar güzel sözler bunlar, hepimiz adına çok teşekkür ediyorum. Ne kadar incesin. Bu bloglar işte bu işe çok yaradı, sizler gibi değerli insanlar tanımak benim için bir şans. Eksik olmayınız. Sevgiler.

      Sil
  10. bu yağmurlu karanlık bu günde, eve gelip blogumu açabildiğimde bunları okumanın ve görmenin bana verdiği mutluluğu anlatamam:)))
    Ben çok şanslı hissediyorum kendimi sizleri tanıdığım için, harika ve çok keyifli bir gündü, tekrarlayalım işallah Nowa Hanım da katılabilir hatta belki başka Eskişehir'li bloggerlar da vardır daha da genişler kadromuz:))
    sevgiler cnm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melislicious; sevgili Melis evet bugün hava kapalı, dün tam vaktinde birşey yapmışız o halde;)) Ben de kendimi çok şanslı hissediyorum, kesinlikle belki bir dahakine kadromuz daha da geniş olur, iyi olur gerçekten;) vallahi 3 kişiyken zaman geçmiyor, kalabalık olursak daha erken buluşalım olmaz mı ? Sabahtan belki gece yarısına ancak ayrılırız;)) Vakit yetmiyor gerçekten.. Ben de herşey için teşekkür ederim sizlere, sevgiler.

      Sil
    2. cnm bu arada ben teşekkür ederim, çok güzel ağırladın beni işyerinde, orda da çok keyifli zaman geçirdik, benim için bir zevkti rica ederim:)))

      Sil
  11. Aa Handan'cığım sonunda seni gördük:)ne tatlısın öyle!! İnan samimiyim, beren de geçenki beren hemen tanıdım:)çok yakışmış canım. Arkadaşların da bu arada çok tatlılar.
    Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben; Müjde Hanım, kendim ve arkadaşlarım adına da güzel sözlerinizi kabul ediyor ve teşekkürlerimi sunuyorum, sağolun, çok incesiniz.

      Sil
  12. üçünüzde çok güzelsiniz
    biride benim bloguma el atsa ne iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi gelin; çok teşekkürler. Bilsem yardımcı olmayı isterdim, yavaş yavaş öğreniyorum, inşallah paylaşırım daha da iyi öğrenince:)) sevgiler.

      Sil
  13. Ooo, Eskişehirli bloggerlar; onca güzel kız bir arada siz çok olmuyor musunuz bakıyım;) Çok tatlısınıııız:D Daha çok foto... daha çok, daha çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzy Lilibebek; Suzy'cim çok teşekkürler, sağol;) belki belki çoook sonra olabilir..:) Selam ve sevgiler canım.

      Sil
  14. ay ne tatlısınız siz öyle, bıcır bıcır, maşallah, çok sevindim gördüğüme... :)

    YanıtlaSil
  15. çok hoş çıkmışsınız üçünüzdee =)

    YanıtlaSil
  16. Oooo, süper görünüyorsunuz !

    Ben de sizinle olmayı çok isterdim. Ama bu kadar genç ve güzel hanımın yanında olsam bu harika fotoğrafı bozarmışım herhalde :)
    İnşallah bir dahaki sefere ben de katılabilirim.

    Bere çok yakışmış Handan Hanımcığım, hep böyle güle güle kullanın.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. daha önce yazmıştınız sanki şirin bir yüzüm var diye
    öyle hatırlıyorum ama bence çook az yazmışsınız
    kusursuz ve çok sempatik bir yüze sahipmişsiniz meğer
    diğer arkadaşlarıda takip ediyorum
    melisin paylaşımlarına bayılıyorum oda çok zevkli biri
    kıskandım valla
    sizle olmak isterdim:(

    YanıtlaSil
  18. Swotpisces; hepimiz adına güzel sözlerine çok teşekkür ediyorum, sevgiler.

    çokomell; yeniden hepimiz adına ben teşekkürlerimi sunuyorum, çok incesiniz.

    NOWACRAFT; Sevgili Nowa Hanım, sizin olmanızı da çok isterdik biz de malum, ama bu sefer denk gelmedik, fotoğrafı bozmak bir yana bilakis, daha da güzelleştirirdiniz, sizi insanlar henüz görmediler ama kırk bir kere Maşallah derlerdi, orası kesin. Bu tamamiyle samimi fikrim. Bir dahaki buluşmamızda inşallah bu sefer daha kalabalık oluruz diye düşünüyoruz, sevgiler, kocaman;).

    Tulay Demirbas; Sevgili Tülay, insanlar benim için genelde sevimli derler demiştim, MİM aracılığıyla. Ama işte benim böyle dünya tatlısı ve çok dikkatli blog arkadaşlarım var, onlardan biri de sizsiniz ve hemen hatırladınız. Blogların bana en güzel hediyesi bu oldu biliyor musunuz? Çok tatlı ve çok değerli insanlarla tanışma imkanım oldu..Keşke bir araya gelme imkanımız olsa değerli Tülay, bunu çok isterdim inanın.. Belki birgün, neden olmasın diyorum;)!! Umarım gerçekleşir. Gelmek istersen kapım açık sevgili Tülay gerçekten ne zaman istersen, başımızın üstünde yerin var, bir gün belki ben de senin yanına gelirim hiç farketmez;) selam ve sevgilerimi gönderiyorum, öptüm çook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Handan Hanımcığım, çok tatlısınız :)

      Bu buluşmaları belli bir ritme bağlayalım, özledim vallahi. Katılmak isteyenlerin çoğaldığını görüyor ve çok seviniyorum. Sanal alem iyi hoş ama yüz yüze konuşmanın yerini tutmuyor ve herkes bunun farkında. Bu konuda öncülük yapmakla çok iyi bir iş yaptınız, teşekkürler.

      Kucak dolusu sevgilerimle

      Sil
    2. çok isterim gelmenizi , ben aslında misafiri çok severim
      ( bunu yazmak zorunda hissettim kendimi mailden ötürü )
      karşılıklı isteyince gerçekleşir diye düşünüyorum
      o zamana dek blog kardeşliğine devam :))

      Sil
  19. Bayılıyorum şu blog arkadaşlarının buluşmasına. Ne güze vakit geçirmişsinizdir kimbilir. Bu arada bere çok şık olmuş ve çok yakışmış. Güle güle kullanın, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Hanımeli; çok teşekkür ederim. Benden de sevgiler.

      Sil
  20. çook imrendim size :) üç güzel bayan negüzel sohbetler edilmiştir kimbilir :)
    çok şirin ve sempatik görünüyorsun canım,bere çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  21. çok hoş hanımlarmışsınız, maşallah siz güzel hanımlara :)
    ayrıca bereniz çok şık, size de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zulaltan filiz; çok teşekkür ederim Filiz Hanım. Çok incesiniz:).

      Sil
  22. Filiz'e katılıyorum. Ne hoş bayanlarmışsınız ve ne iyi yapmışsınız buluşmakla. Ben de özendim :)

    YanıtlaSil
  23. ÇOK GÜZEL BİR ETKİNLİK YİNE ....MUTLU KAL.

    YanıtlaSil
  24. siz bu güzel yüzlerinizi gizliyormuydunuz!!!! bu güzellik gizlenir mi hiç? bırakın görelim yüz yüzünüzü:) güzeldir blog arkadaşlığı, devamını dilerim:)
    sanırım meslektaşız. 12 yıldır şu anda çalıştığım ajanstayım, apple kullanıcısıyım, ben de yıllar önce stilistlik kursuna gitmiş ve dikiş dikilen bir evde büyümüştüm:)
    ne çok ortak nokta buldum:)
    şimdi izninle ben blogunda şöyle bir dolaşayım:))
    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  25. Ben de şehrimdeki blogerlarla buluşmak isterdim. İyi yapmışsınız sefanız olsun

    YanıtlaSil
  26. peşkir peşkir; çok teşekkürler;)

    birmavimbirpembem;evet çok iyi oldu:) teşekkür ederim.

    AsOrTİK; ortak yanların çokluğu beni de şaşırttı. Çok memnun oldum. Benden de sevgiler, selamlar:) çok incesiniz.

    Bak Bu Harika; Umarım siz de yaşarsınız güzel oluyor gerçekten, sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. ben bu üç güzel bayanı fena kıskandım:)Çok daha güzel zamanlarınızın olması dileğiyle...Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek ÖZCAN; çok teşekkürler, çok incesiniz;).

      Sil
  28. çok tatlı görünüyorsunuz :) yorum için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  29. canımcım çok güzel hep beraber olsak demi.
    bende fotolarla değilde yazı ve tariflerimle olmayı seviyorum:)))
    Arada güzel oluyor ama kuzum...
    senin tatlı diline ne demeli öptü lezzetlin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kase lezzet; evet olsun, biz de sizi tariflerinizle ve tatlı dilinizle çook seviyoruz zaten, çok teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  30. aaaa ben bu yayina msj birakmistim ama olmamis galiba.
    ne guzel boyle kaynasmaniz. Dostlugunuz daim olsun. Bere de cok guzel bu arada. iyi gunlerde takin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap; Mehtap Hanım, çok teşekkürler, oluyor öyle arada bazen mesajlar gitmiyor gerçekten, bereyi beğenmenize de çok sevindim, sevgiler benden de:).

      Sil
  31. işten fırsat buldukça, blogger buluşmalarını kaçırmamaya çalışıyorum. Harika görünüyorsunuz ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PINKY FASHION; çalışınca kolay olmuyor buluşmalar ama fırsat bulunca da kolay kolay konuşulacaklar bitmiyor gerçekten. Sevgiler:).

      Sil
  32. Handan hanım, Handan hanımm :))))
    Blog dünyasını sallamışsınız vallahi :))
    Maşallah hepinize, artık yolda yürürken görünce tanımak mümkün olacak sizleri :))

    Bu güzel ve keyifli paylaşım için kendi adıma kocaman bir teşekkür....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Kanber; çok teşekkürler Nurdan Hanım, toplanalım, dedik, kış derken içler kararmıştı birazcık; birlikte olalım da farklı bir gün geçirelim dedik, iyi oldu gerçekten. Sevgiler:) benden de rica ederim.

      Sil
  33. heeyyyy...!!!!
    çookk şekersinn kii..:)
    öpüyorumm canım.:
    sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birtutamkekik; çok teşekkür ederim arkadaşlarım adına da; sevgiler:).

      Sil
  34. Üçünüzde çok güzel görünüyorsunuz, harika bir gün olmuş :)
    Şapka ve atkını çok beğendim, bir önceki postta görmüştüm sana çok yakışmış güle güle, mutlulukla giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı; çok teşekkürler, beğenmenize sevindim, güzel bir gündü gerçekten, dostlar insanı mutlu ediyor, eksik olmasınlar, sevgiler:).

      Sil
  35. Blogların en sevdiğim yanlarından biri bu.Ne hoş bir araya gelme fikri:))

    YanıtlaSil