1 Kasım 2013 Cuma

Büyük Beden; Salaş Hırkalar



    Merhaba, kış yaklaşırken beğenimi fazlasıyla kazanan büyük beden; salaş  hırkalara (oversized cardigan),  ayırmak istedim yayınımı.
 
   Benim örneklerim aşağıdaki gibi, satın alınmayı ya da örülmeyi bekliyor haldeler.  Hazır ya da el örgüsü, hangisi olsa da bir tane edinmekte fayda var. Bu salaş hırkalar erkeklere de çok yakışıyor bilmiyorum sizler de katılır mısınız, özellikle kışlık boyunluklarla harika görünüyor. Ben beğeniyorum.  
 
   Buradaki örneklerden sonra, salaş hırkaya hakkını gerçekten layıkıyla veren birini  ziyaret etmek isterseniz, sizi Melis'in (Melislicious) bloğuna davet ediyorum;) benim çok hoşuma gitti yaptığı kombin ve eşsiz deniz manzarasıyla görmeyenler hala varsa mutlaka bir bakmalı.
 
 



oversized cardigan


oversized cardigans 2

oversized cardigans 3
 
Yapılamaz mı bunlar bence çok güzel olur.  Dilerim bu kış örmek mümkün olur,  ben çok beğeniyorum.
 
 
 
 
Görsel Kaynaklar:
Pinterest, Burda Örgü (2006/02)

21 yorum:

  1. Bende çok severek kullanıyorum canım salaş kıyafetleri,
    ama örgü konusunda pek iyi değilim çabuk sıkılıyorum :)
    en iyisi örgü kumaşlardan alıp birtane dikmeli.
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. cnm benim ne kadar incesin çok teşekkür ederim, senin beğenini kazanmak çok mutlu ediyor beni!
    ben bulduğun örnekleri çok sevdim, hatta ilham verdi bana, ilk 5 li görselde alttan 3. kombin kafamda yer etti şimdi... ah keşke örebilsem ben de:))) ancak atkı örebiliyorum onu da uzun zamandan beri yapmıyorum, yarım bırakıyorum:P ama senin harika şeyler yaratabileceğinden eminim, heyecanla bekliyorum hatta:))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım son burdada böyle bir model vardı. Öremem ama örgü kumaşı diksek mesela :)

    YanıtlaSil
  4. bende bu şekilde siyah bir salaş hırka var sürekli giyerim çok pratik vede kurtarıcı kendisi bence herkesin gardolabında en az bir tane bunlardan olmalı...
    canım şimdi önerdiğin o arkadaşın sitesinede bakacağım paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Bu kadar detaylı şeyler öremiyorum malesef ama kullanmayı seviyorum :) güzelmiş modeller.

    YanıtlaSil
  6. Bayılıyorum ben de bu hırkalara , aslında var ben de birkaç tane ama yeni aldığım triko kumaşlarla yenilerini dikmeyi düşünüyorum.Orguyu pek sevmediğim icin hic girişmem sanırım , dikis daha kolay ..., selamlar ...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzellermiş ama ördüm zamanında çok uzun sürüyor,ben de dikişin kolaylığını seçenlerdenim sanırım...

    YanıtlaSil
  8. Salaş candır.Hayat kurtarır,şık gösterir,biraz makyaj "kadın "oldun demektir.

    YanıtlaSil
  9. modeller şahane, salaşlık günlük bir şıklığa dönüşüyor bence bu hırkalarla bence.
    ancak İzmir'de bu tarzları giyecek gün sayısı öyle az ki, hala yazlık gömleklerimizle çalışabiliyoruz biz, inanılır gibi değil.

    bu kış hiç gelmeyecek gibi ;)

    YanıtlaSil
  10. Nesi salaş bunların? Bayıldım bayıldım, zaten üstüme yapışan hiçbir şey giyemem takıntım var, ne giyersem giyeyim bol olacak, bu hırkalara da bayıldım. Çok teşekkürler.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Hırkalar çok başka bir tutku..anne kucağı gibi sevgili dokunuşu gibi evlat sarılışı gibi bişey.
    Her kadın da mutlaka bağlandığı bir hırkaya sahip olduğuna inanırım.
    Tüm modeller şahane dolabımda kaç hırka var bilmiyorum tümünü de kullanıyorum enteresan ama gerçek :)
    Melicious hanımefendinin manzarası da hırkası da şahane gerçekten..hırka dikmek için hazır kumaşları da kullanabiliriz :)
    Mavi şapkalı kızın hırkasına da bittim ! ;)
    Sevgiler ..

    YanıtlaSil
  12. bencede salaş hırkalar çok hoş,örülebilir:)

    YanıtlaSil
  13. örmeyelim dikelim ,örgü çok zamanımı alıyor .yapması çok keyifli ,gel gelelim bir sürü kumaş birikiyor.sen yaparsan keyifle bakarım ama :)

    YanıtlaSil
  14. ayyy bende çok seviyorum bu tarz hırkalarıııııı. burda pratik dikiş in 2 nolu sayısında var böyle bir model. ama elle tutulur tek model bu başka hiçbir model yok. bir hırka modeli için 7 lira verilir mi diye cimriliğim tuttu almadım. pişman mı olsam ne :)

    YanıtlaSil
  15. handancım bende melisin kombinin çok beyendim ve paylaştım onunla , eee güzel hatun :))
    ben örgüsüz bir hayat düşünemiyorum zaten ama bu aralar kalın şişlerle çarçabuk biten örgüler favorim :))
    geçenlerde 6 numara şişle bir spor kazak başladım iki güne bitti :)
    eskisi gibi tahammüllü olamıyorum çabuk bitsin istiyorum
    ay bende erkeklerde kalın örgü hırkayı çook severim handancım ama bizimki giymez :(

    YanıtlaSil
  16. Evet çok sık görmeye başlamıştım ki elimde uygun kumaş vardı iyi kötü bir tane diktim :) Üşenmezsem inşallah yakında paylaşırım. Çokta rahatlar:) Örmek mi yok işte o kadar sabrım yok benim. Çabuk sıkılıyorum örgüden. En kısa zamanda yapmanız dileğiyle. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. İşte kışın en sevdiğim yönüü :)) Koman hırkalar, kazaklar :))

    YanıtlaSil
  18. ben de başladım bir yiğenime birde kendime ama bileğimdeki sinir sıkışması beni mahvediyor.bakalım biteceklermi
    hepsi çok güzeller

    YanıtlaSil
  19. nuryyl: Örgü kumaşlardan alıp yapmak daha kolay olur kesin ;) Sevgiler benden de:).

    Melislicious: Melis’ciğim, kombinin gerçekten çok güzeldi, çok çok beğenmiştim paylaşmak istedim. Örgü konusunda aslıda karışığım, kol kesmeleri beni düşündürüyor değilse örmek zor gelmiyor;)

    suhuba: Örgü kumaşla da yapılabilir tabiki, neden olmasın;)

    tokideki ses: Kesinlikle kurtarıcı tarzda bir hırka şart.

    Nebihan AKÇA: Ben cesaret etsem de kol kısımları beni düşündürüyor, ancak böyle salaş modellerde kol oyuntuları bol bırakılacağı için belki dah afazla cesaret edebilirim;)

    Nilgün Sözveren: Kumaşlarla yapma fikri hanımlarımızda ağır bastı gördüğüm kadarıyla, örgünün çok daha fazla zaman aldığı kesin ama onun şiş tıkırtısı da hoş oluyor;)) Selamlar benden de..

    Zübeyde Ü.: Örgü işi uzun gerçekten;) belki farklı bir iş elde olması acısından düşünüyorum ben;) dikişin kolaylığı gerçekten de tercih sebebi:).

    bahceperisi: ;)) haklısın .

    zeze: İzmir’de zor gerçekten triko olayına geçmek;)) Kız kardeşim de İzmir’de yaşıyor o nedenle aynı şeyleri duyuyorum hep:).

    bücürükveben: Eskiden salaş farklı anlamlarda kullanılmış, bir ara onu da yayınlamak istemiştim, salaş mı , hırpani mi diyerek.. dolayısılya annem de salaşı daha gelişi güzel öylesine giysi babında kullansa da günümüzde bol ve rahat bazen de daha düzensiz gibi görünün anlamında kullanılıyor örneklerden de anlaşılacağı gibi;)) Örnekleri beğenmenize sevindim Müjde Hanım, sevgiler benden de.

    Değmesin Yağlı Boya: Evet çok haklısınız hırkalara aslında nasıl da farklı anlamlar yükleyebiliyoruz, hepside sıcacık ve yumuşacık;))
    “Her kadın da mutlaka bağlandığı bir hırkaya sahip olduğuna inanırım.” Cümlenize kesinlikle katılıyorum;) ne kadar da doğru bir tespit.
    Sıcak ve detaylı yorumunuz için çok teşekkürler:) Pekçok arkadaşımın yayınını da böyle dikkatli inceleyen yapınız her zaman dikkatimi çekiyor, teşekkürler içtenliğiniz için. Sevgiler.

    Gonca: Beğenmenize sevindim;) eh edinelim bir tane ama ertelemeyelim, umarım yaparız;))

    dikisdersi: Örmekten çok dikmek fikri ağır bastı diğer arkadaşlar tarafından da;) Kumaşlar konusunda ne kadar haklısınız ne olacak bunca kumaş;)) Diker ya da yaparsam mutlaka paylaşacağım;) sevgiler.

    X madame: Tek bir model için alınmaz gerçekten;)) Sevgiler.

    Tulay Demirbas: Beğenmene sevindim sevgili Tülay;))) Kalın şişler kurtarıcı gerçekten, erkeklere salaş hırka çok yakışıyor ama anlamıyorlar;)) ben beğenmeye devam edeceğim giymeyen giymez..
    Harikasın ne iyi yapmışsın 6 numaralı şişle çok çabuk bitmiştir. Kendi tasarladığımız modelleri pekala da hayata geçirebiliriz. Eline sağlık canım. Arada bence sen de paylaşmalısın yaptığın güzellikleri;))

    Pınarın Dünyası: Çok iyi olmuş, paylaşımınzı merakla bekliyor olacağım, Elinize sağlık. Örme konusunda sabrım olsa da beni her zaman örgüdeki kol oyuntusu uğraştırmıştır o nedenle düşündürüyor değilse oyalamasını dert etmiyorum. Ben de birşeyler üretirsem mutlaka paylaşacağım, sevgiler.

    Burcu BAYRAM: Evet çok sevimli olabiliyorlar;)

    sakire duman: Sinir sıkışması çok fena bir şey, 98 yılından bu yana benim de sol bileğim çıkar iki yerinden birden o nedenle cesaret etmek kolay değil;)) Elinize sağlık sizin de.

    YanıtlaSil
  20. Ben de bayılıyorum bu hırkalara, iş yerinde çok rahat oluyor.

    YanıtlaSil
  21. bir kaç tanede benim var.ve çook rahatlar.bir iki tanesini kendim dikmiştim.bakalım kimler örecek :)

    YanıtlaSil