26 Şubat 2014 Çarşamba

Lacivert İç Bluz


    Merhaba,
   İhtiyaçtan doğan bir çalışma oldu aslında son derece basit ama gerekliydi. Geçtiğimiz günlerde aldığım gri sweatshirtün omuzları açık kalıyordu (omuzun açıkta kalan yerinden lacivert renk bir iç bluz görünsün istedim). Kalıp olarak evdeki başka bir bluzu kullandım.
 
   Penye dikişi için 14 numara dikiş iğnesi kullanılıyor ve çok minik zigzag yaptım rahat dikebilmek için, bu esnek ve rahat dikmenizi sağlıyor. En üst sağ karede göstermeye çalıştım.  Dikiş ayağının kumaş üzerine çok baskı yapmamasına  dikkat edelim, çok baskı yapmamalı onun ayarları var, her makinede farklı bir yerde olabiliyor; ne çok baskı yapmalı ne de az. En azından benim makinemde durum böyle. Daha rahat çalışmak için kestiğiniz parçalardan önce deney yaparak da başlayabilirsiniz.  Bu arada sağ alt karede gördüğünüz kolye de yeni uğraşım, geçen sene eve bolca aldığım çivilerden lacivertle uyumlu olsun diye yapmaya başladım. Bitince paylaşacağım.
 
Sevgiler.

30 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık ve güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Dikiş dikilr de lazımlar dikilmez mi??Hazırlara taş çıkartmış..))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basit bir şey oldu Neslihan Hanım, ama gerekli olunca yapmak lüzumu doğdu;)).

      Sil
  3. Ben de bir gün dikiş dikebilir miyim acaba :)) hazır keçeye el atmışken buna da mı başlasam :))
    Güzel günlerde giymeni dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence gayet de güzel dikersiniz;) neden olmasın ki;) teşekkürler güzel yorumunuz için.

      Sil
  4. böyle iç bluz tarzında kıyafetler ne kadar can kurtarıcı değil mi? çok güzel olmuş vede çok düzgün dikmişsin ellerine sağlık.sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  5. Penye dikmek zordur,çok muntazam dikmişsiniz ,rengide çok güzelmiş,Ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Hanım, penye dikişi konusunda haklısınız onu her zaman her kumaşta rahat çalışmak mümkün olmayabiliyor;) Çok teşekkürler, sevgiler benden de..

      Sil
  6. eline sağlık o zaman bunu anneme sölücem öğrensin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deep, çok teşekkürler, o biliyordur bence;)) annelerimiz bir başka işin aslı;).

      Sil
  7. Hazır gibi olmuş canım eline sağlık,
    yeni çalışmanıda merak ettim doğrusu :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ihtiyaçtan doğan basit bir çalışmaydı.. sevgiler benden de;))

      Sil
  8. Canım bluz çok güzel olmuş, her zaman kullanılacak bir bluz. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seher'ciğim, çok teşekkürler, basit bir çalışma sadece;). Sevgiler benden de..

      Sil
  9. Harikasın Handan'cığım, insan tedirgin oluyor bir yeri açıkta kalınca ben de senin gibiyim:) yakası kayık gibi açık blüzlere de gıcık oluyorum ben hava 40 50 derece sıcak da olsa pamuklu fanilasız yapamam çocukluğumdan beri öyle alıştım,o blüzlarda fanila askıları gözüküyor çok sinir..şimdi dikkat ediyorum yuvarlak yaka her şeyim:)))eline koluna sağlık kolye de güzel olacak belli...
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Müjde Hanım, çok yaşayın:).. Ben aslında omzu açık giysileri beğeniyorum, kayık yaka giysileri hep beğenmişimdir, gençliğimden beri de hep içimde kalmıştır, bayılıyorum onlara, yalnız, ben sadece gri ile uyumlu olsun isteyip de yaptım;). Ama ifade ettiğiniz konuda çok haklısınız. Pamuklu fanilaların bizi ne çok hastalıktan kurtardığını asla göz ardı etmemeliyiz. İnanilmaz faydası var. Benden de sevgiler.

      Sil
  10. Elinden gelince dikivermek ne güzel. Bilmeyince fellik fellik aranır ama tam istendiğin gibi de bulunmaz genellikle. Hazır gibi çok düzgün olmuş canım, ellerine sağlık.
    Takı da farklı bir tarz olacak sanki, merak ettim.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nowa Hanım, aynen söylediğiniz gibi gerekli olunca aranmaktansa dikmek güzel oldu;). Çok teşekkürler güzel yorumunuza, sevgiler.

      Sil
  11. penye dikmek hem kolay hemde zor. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tam da sizin söylediğiniz gibi oluyor gerçekten;). Hem kolay bazen de zor;)) teşekkürler.

      Sil
  12. Ne kadar beceriklisiniz, ne hos olmus, iyi gunlerde giyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basit bir çalışma sadece, zorluğu penyenin dikşiinden olabiliyor bazen;)) çok teşekkürler.

      Sil
  13. Çok güzel olmuş eline sağlık handancım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cığım çok incesin, çok teşekkürler.

      Sil
  14. çok beğendim çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Kendinizin dikebilmesi ne güzel birşey ne istiyorsan yap :)

    YanıtlaSil
  16. penye dikişinin ne kadar zor oldugunu tahmin edebiliyorum cnm ama sen herzamanki gibi kusursuz çalışmanla çok güzel bir bluz dikmişsin. Çok da kullanışlı olacağı kesin:)))) çivili çalışmanı da merakla bekliyorum cnm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. tüyo iyiymiş gerçekten :)
    ne kadar düşünsemde aklıma gelmezdi
    saol Handancım artık penyeler dikilirken çektirmeyecek :)
    bu basit nüanslar insanın işini gerçekten kolaylaştırıyor

    YanıtlaSil