20 Ağustos 2015 Perşembe

Siyah Beyaz Çizgili Bluz

       Merhaba ,
     Sakin kalmanın zor olduğu, her gün bir şehit haberi aldığımız şu günlerde üzgün olmamak imkansız. Ailelerine Allah'tan sabır diliyorum... Sözler gerçekten kifayetsiz... Zamanında bazı şeyler yazdım ve paylaştım buradan... Şu an bir kelime bile  doğru anlatamayacak bazı şeyleri açıklamak için...  Şu an ancak ailelerine sabır dilemekten fazlası elimden gelmiyor. Bir de herkes için güzel dualar etmekten.. Allah herkesin içine vicdan merhamet versin ve herkesin aklını başına getirsin. Aklın çok önemli bir unsur olduğunu düşünüyorum. Bu hepimiz için geçerli! Allah akılsızca işler yapmaktan hepimizi alıkoysun dilerim ki...

    İnstagramda bir iki gün önce yapım aşamalarını paylaştığım çok kolay düz bir bluzu yayınlamak istiyorum.



Sewing project, Gladiator Sandals, Sew, Blouse, Top, Black and White Top
 Siyah beyaz çizgili bir bluzu aslında dümdüz kullanmak vardı aklımda ama, bir parça çizgileriyle oynayabilir miyim düşüncesiyle ortaya böyle bir çalışma çıktı. İlkin düz bir zemine koyup çekim yaptım, baktım ki yastık kılıfından farklı görünmüyordu o haliyle, en iyisi  üzerimde de fotoğraflamaya karar verdim.  Askıda birşeye benzetemediğimiz giysilerin üzerimizde anlam bulması gibi...


Black and White, Black and White Blouse, Sewing, Sewing projects


Düz siyah beyaz çizgili bluzu siyah dikdörtgen bloklar kullanarak ve çapraz kesim yaparak hareketlendirmeye çalıştım. Arka kısmında siyah blog kullanmadım, öndeki kesime benzeterek hareketlendirdim. Ön kısmına dört, arkaya da iki minik pile yaptım ve kendi kumaşından lastikle tamamladım. Model düz olsa da ön kısmı bir parça hareketli oldu böylece.


Bluz: Benim çalışmam
Jean: Eski Zara pantolonumu kestim
Gladyatör Sandaletler: İsviçre



Daha güzel günlerde, daha güzel şeyler konuşmak dileğiyle..

20 yorum:

  1. Handan cım ne güzelsin .ne kadar yakışmış bluzun .galadyotorlerine bayıldım .dikisdersi:)öpüyorum kocamanından

    YanıtlaSil
  2. Güzelliğinden bluze bakamadım bile! Nasıl güzel bir enerji, nasıl fresh bir görünüm bu böyle cnm, tatil sana yaramış yenilenmişsin:))))
    Bluz çok zevkli bir çalışma olmuş, siyah beyaz çizgililer benim de çok sevmeye başladığım desenler artık. Bluzun ortasındaki o şeritli çalışman çok yaratıcı. Ah bir de o gladyatör sandaletlere nasıl hayran kaldım anlatamam:)))))) Muhteşem bir kombin, ellerine sağlık cnm
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmış , iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de yazamadım, ne yazılır ki, yazdık yazdık kelimeler bitti, tükendi.. Aminn diyeyim dileklerine, sabır dileyeyim bir de yakınlara, gidenlere rahmet olsun, cennet olsun mekanları...
    Bluz süper :) Ve bence sen 40'ı devirdim derken şaka yapıyosun :)) Hadi canım, kim inanır buna :)) Maşallah sana, güle güle giy, çok şık olmuş ve çok da güzel kombinlemişsin ;)

    YanıtlaSil
  5. woow harika olmuş instagramdan takip ediyordum
    çok güzel olmuş keşke bende böyle becerili olsam :)

    YanıtlaSil
  6. böyle bir çalışmaya ne denir çokkkkkkkk güzelll :) eline emeğine sağlık güzell günlerde giyesin

    YanıtlaSil
  7. ayyyy fotoda çok formda bi leydi görünüyooooo :)

    YanıtlaSil
  8. Cool!) www.elationofcreation.com

    YanıtlaSil
  9. Bluze mi bakayım şorta mı yoksa sandaletlere mi bilemedim ;)) Süpersin ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  10. bluz çok şık, sen fıstık! n'olcek şimdi ;DD

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuş ya çok beğendim..

    YanıtlaSil
  12. Tek kelimeyle mükemmel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş. Çizgili kumaşın havasını çok güzel değiştirmiş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bluz olmuş, ellerine sağlık. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  15. Gerçekten çok güzel olmuş..Elinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
  16. Böyle güzel dokunuşlarına hayran kalıyorum canım, harika model ve sende harikasın ;) iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  17. Gerçekten bu farklı dikişler hava katmış dümdüz bir kumaşa..Tarz haline getirmiş, ellerine sağlık..Bu dikiş sırasında çizgileri mükemmelce biraraya getirebilme ustalığın da gözümden kaçmış değil ama, onu da atmalayalım :))

    YanıtlaSil
  18. Yazının başında yazdıklarına tamamen katılıyorum, keşke yapabileceğimiz bir şeyler olsa.
    Çizgilerle oynaman ne hoş sonuçlar vermiş ! Çizgili desenler optik etki yaparlar, sen de bunu iyi kullanmışsın. Ama sen, o güzelim bluzdan da gladyatör sandaletlerden de daha müthiş görünüyorsun. Belli ki tatil çok yaramış, enerjiler yüklenmiş :)
    Eline de kalemine de sağlık Handan'cığım, kocaman sevgilerimle.

    YanıtlaSil