12 Kasım 2015 Perşembe

Deri Detaylı Camel Rengi Mont

   Merhaba, 

   Havaların güzel gitmesi ve güneşi halen görebiliyor olmak bizlere iyi geliyor değil mi? Yeni ısmarladığım montumun da jet hızıyla gelmesiyle, soğuklara kalmadan tam da zamanında bu güzelliği giyebildim. Rengi ve tasarımıyla görür görmez bayılmıştım, çok severek giyiyorum. Yine sevgili arkadaşım sayesinde hayli eğlenceli geçen fotoğraf çekimlerimiz sonrasında ve havanında müsade etmesiyle hayli fotoğraf fırsatı yakaladık...











Deri Detaylı Camel Rengi Mont: Buradan
 Fırfırlı Etek: Ben diktim
Çanta: Eski
Botlar: Bershka

9 yorum:

  1. çok şıksın canım tüm detaylara bayıldım özellikle cekete ve eteğe bittim :)

    YanıtlaSil
  2. ayyyyy siyah en sevdiğim renk deri ceket de bayılırııım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir kombin olmuş. Güle güle kullanın... (:

    YanıtlaSil
  4. Çook beğendim,fırfırlı etekle de daha çok beğendim,mekan da siz de çok hoş görünüyorsunuz,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Sadece monta değil bütün olarak çok beğendim canım sağlıkla iyi günlerde giy sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel kareler gerçekten süpersiniz sevgili Handan::))

    YanıtlaSil
  7. Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil