22 Nisan 2016 Cuma

Kumasland Açıldı

Merhaba,

Kumasland, internet üzerinden alışveriş yapabileceğimiz ; kumaş, dikiş ve dikiş gereçlerini bulabileceğimiz sayfasıyla bizlerle. Sevgili Elif ve Eşini bu güzel oluşumdan dolayı tebrik ediyorum, ben hemen üye oldum. Açılışa özel indirimlerinden de bahsetmeden geçmeyeyim.



Meraklıları BURAYA tıklayabilir.

Ürünleri kaliteli, hatasız daha önce bahsetmiştim. Makaslar, iğneler, kumaşlar ve çok daha fazlası için bir göz atmanızı tavsiye ediyorum. 

Sevgiler.



6 yorum:

  1. Cok teşekkürler canim .yuregine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ilgilinenlerin çok hoşuna gidecektir :)

    YanıtlaSil
  3. Tamda internetten yeni kumaslar ararken iyi oldu bu tesekkurler :)))

    YanıtlaSil
  4. Hemen tıklıyorum bugünlerde kumaş sitesi arıyordu çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum seni takipteyim bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Farklı seçeneklerin olması çok iyi.

    YanıtlaSil