10 Nisan 2017 Pazartesi

Mevsimlik Yelekler

   Merhaba,

   Yelek her daim kurtarıcı bir giyim, ben şimdilerde özelllikle puf yelekleri tercih etsem de, eskiden klasik tarz yeleklerden giymedim, hatta dikmedim değil. Bahardan yaza, yazdansa kışa dönerken özellikle farklı kumaş tercihleriyle giyimin özel bir parçası.

 Ben özellikle bahar doğru giyilebilecek birkaç farklı çeşit yelek modeli seçtim Zaful'dan. Sizler daha fazlasını Zaful'un kendi sitelerinde bulabilirsiniz.



1- Taba rengi püsküllü yelek: BURADAN

 2- Siyah geniş şal yaka yelek: BURADAN

3- Siyah beyaz pötikare desenli yelek: BURADAN

4- Siyah uzun yelek /elbise: BURADAN



5- Uzun kot yelek: BURADAN

6- Püsküllü salaş yelek: BURADAN
7- Kahve Korsaj yelek: BURADAN

Korsaj yelek bir hayli iddalı görünse de, her yayında enteresan birkaç parça seçmeyi seviyorum, keyifli  buluyorum. Ben yayınları hazırlarken çok keyif alıyorum. Gerek esin kaynağı olabiliyor, gerekse vaktim yoksa seçilip alınacaklar listesinde yerini alıyor... Sizlerin de beğendiği var mı içlerinde ? 


3 yorum:

  1. 1 ve 3 numaraya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Korsajlı olanı beğenmedim ama diğerleri çok güzel, ençok ilk ikisini beğendim. Ama ben çok üşüyen biri olduğumdan yelek almam hiç, illa kolu olacak:))))sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Yelekleri Ben de seviyorum. Güzel seçimler...

    YanıtlaSil