5 Mayıs 2017 Cuma

Yeniler : Zaful Taba Çanta ve Yüz Temizleme Fırçası

Merhaba,

Bir süre önce Zaful'dan sipariş ettiğim Taba Rengi Çantam ve Yüz Temizleme Fırçası geldi. Taba rengini oldum olası sevmişimdir. Eski Taba rengi çantam ile vedalaşmam zor olsa da yenisine de içim çok ısındı.  Yüz Temizleme fırçamı da aynı şekilde çok beğendim açıkçası.




    Çantanın çapraz kullanımını da sağlayacak ayrı bir parçası var. Bu gerçekten benim çok sevdiğim bir özelliği. Çantaları çapraz da kullanmayı çok seven biriyim. Rengi ve çantanın dokusunu çok sevdim. 







Çanta ZAFUL : BURADAN
Ceket: Shein
Botlar: Bershka
Jean Pantolon: Colins
Tişört: Colins



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yüz Temizleme Fırçası



 Yüz temizleme rutinimde DDF 'nin Cilt tonunu da eşitleyen ve hassas ciltler için "Sensitive Skin Cleasing Gel" ürününü kullanıyorum yaklaşık 2 senedir ve çok çok memunum. 

Eskiyen yüz temizleme fırçamın yerine DDF 'nin yüz temizleme fırçasını almayı düşündüm ama piyasa fiyatı bana gereksiz yere aşırı yüksek görünüyor açıkçası. Acil olarak yeni bir fırçayı da almayı isteyince ve ZAFUL' da bu  çift taraflı yüz temizleme fırçasını görünce denemek istedim. Pilli yüz temizleme fırçaları şu an için bana çok da gerekli görünmüyor bilemiyorum. Belki ileride fikrim değişir. 




ZAFUL  dan sipariş ettiğim Fırçanın üzerinde "MAANGE" yazıyor. Bir yüzü hafif kabartıların da bulunduğu; ama oldukça yumuşak fakat bir okadar yoğun tüylerden oluşuyor. Diğer tarafı ise yumuşak silikon uçların bulunduğu adeta masaj hissi yaratan bölümü. Ben bu fırçaya "Bayıldım" tek kelimeyle. Muhteşem bir yapısı var. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Dediğim gibi pilli değil. Ama ben inanılmaz sevdim. Çok çok kaliteli buldum doğrusu. 




 Yüz Temizleme Fırçası ZAFUL : BURADAN

Hıdırellezde güzel dileklerde bulunmayı unutmayın:)
 

1 yorum:

  1. Bu tarz bir çantalar çok kullanışlı oluyorlar güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil